ZWROTY I REKLAMACJE

 

ZWROT

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny, poprzez wysłanie do DESA Modern pisemnego oświadczenia mailem pod adres: online@desamodern.pl lub pod adres pocztowy:

 

DESA Modern

Plac Konstytucji 2,

00-552 Warszawa.  

 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. 

W takim przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z DESA Modern w celu ustalenia szczegółowych warunków zwrotu towaru.

DESA Modern dokona zwrotu płatności w terminie 14 dni od momentu zwrotnego przyjęcia przesyłki, pod warunkiem, że żaden z nich nie będzie nosił śladów użytkowania ani uszkodzeń.

 

 

REKLAMACJA

Zgłoszenia reklamacyjne w zakresie odpowiedzialności DESA Modern z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową należy zgłaszać pod adres poczty elektronicznej online@desamodern.pl, pisemnie pod adres:

 

DESA Modern

Plac Konstytucji 2

00-552 Warszawa

 

lub osobiście w wyżej wymienionym lokalu.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie obiektów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora KLIENTA.

 

Więcej informacji na temat reklamacji i zwrotów znajdziesz w zakladce Regulamin.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium